بازار مناسب رهن و اجاره خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 92
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

رهن و اجاره خانه و مسکن بازار مخصوص به خود را دارد و بازار مناسب برای خرید و فروش اگرچه در حال رکود می باشد و از رونق افتاده است اما بازار رهن و اجاره همچنان گرمی خود را حفظ کرده است و در رونق به سر می برد.

بازار رهن و اجاره با وجود کاهش تعداد معاملات صورت گرفته در ساخت و ساز ساختمان و کم بودن تعداد حجم معاملات ساختمان های نوساز می توان شاهد وجود رهن و اجاره و تعداد بالای رهن و اجاره برای ساختمان های مختلف بود.

به دلیل کاهش قدرت خرید مسکن و واحدهای مسکونی در تهران و سایر شهرستان ها بسیاری از مشتریان به دنبال رهن خانه و اجاره خانه مورد نظر خود می باشند.

رهن و اجاره خانه و واحدهای مسکونی مناسب با شرایط مناسب و ایده ال هر فردی صورت می گیرد و بازار رهن و اجاره همچنان داغ می باشد و گرمی مناسب خود را دارد.

تعداد معاملاتی که در بنگاه های معاملاتی صورت می پذیرد نشان دهنده تعداد واحدها و ساختمان هایی است که اجاره رفته اند و نشان از رونق این بازار دارد.

کلمات کلیدی: بنگاه های معاملاتی، رهن و اجاره خانه، واحدهای مسکونی، قدرت خرید مسکن، رهن و اجاره خانه، ساختمان های نوساز، معاملات ساختمان، بازار رهن و اجاره، اجاره خانه، اجاره خانه و مسکن، خرید و فروش




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com